Update...

Ja... det har varit fullt hus de senaste dagarna igen. Och egentligen SKA jag ju bara vila. Ryggen är fortfarande riktigt öm så mitt springande lär ju inte hjälpa. =o( Har kännt mig rätt dålig de senaste dagarna, inte bara ryggen alltså. Går på massa piller... mestadels värktabletter för att stå ut med det onda. Lyckades komma iväg till fysioterapeften (eller heter kanske sjukgymnast), men kan ju inte säga att jag tyckte det blev mycket gjort. 450kr fattigare efter drygt 30 minuter där inne och ingen skillnad på ryggen. Ja, visst kanske det inte kan göra mirakel och inte på ett besök heller... men jag är skeptisk. Hur som haver ska jag ge det en chans till i morgon. Någonting måste jag ju göra, annars kan jag inte tänka att annnat än värktabletter och vila hjälper.
Kram Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0