PJ party

I morgon ska jag på födelsedags fest! Min tjejkompis fyller 22 år och har valt att ha tema på sin hemmafest. Klädsel är pyjamas! Kan ju inte påstå att jag varit på pyjamasparty de senaste 20 åren...ha,ha! Och jag som oftast sover i trosor eller hotpants och linne, var tvungen att fixa lite vårdad klädsel till i morgon. Så knallade in på Peter Alexander, som endast säljer sovkläder av olika varianter samt bad och sovrums prylar. Butiken är som att kliva in i en dröm... rosa och fluff! Lite halvdyrt tycker jag dock. Och jag är inte den som spenderar dyra pengar på sovplagg speciellt ofta. Ha,ha! Men aja... once in a lifetime. Hittade i alla fall supersöta sov shorts, linne och långa mys/pyjamas byxor samt 'sleep socks'. Sjukt söta stickade strumpor med 'pom-pom bollar' hängandes på. Går att antingen ha dem uppdragna som benvärmare eller nerkasade. Har redan testkört byxorna och de får ett plus av mig. ;o) Så nu är jag fit for fight i morgon. Och hur underbar var inte påsen by the way! Nästan så man vill handla bara för att få glida runt med den i sin hand. Ha,ha!
Kram Jess ♥

















Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Vad roligt att du gillade det =)

I bland får jag inte till det i text dock det jag menar och kan bli lite luddig men jag förklarar gärna om man inte förstår.

mvh/Q

2011-04-22 @ 18:50:52
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0