Men AJ!

Faaaan!!!! Helt plötsligt har jag fått akut ont i ländryggen! Gör så sjukt jäkla ont! Fattar ingen ting! Kände av lite för 2 dagar sedan. Men det var mest en 'trötthets känsla'. I morse kändes det lite mer, men bara i vissa rörelser, typ när jag börje mig ned. Och nu helt plötslig...pang...gör det sjukt ont! Kan knapt resa mig från stolen eller sängen utan att jag måste hålla andan! Men hjälp! Vad är det här? Kan det vara inflammation i musklerna? Känns mer som nerver. =os Men är ju ingen läkare precis. Ska man bara vila och hoppas att det blir bättre, eller ska man behöva gå till läkare? Har tagit värktabletter med anti-inflammatoriskt nu, hoppas det lindrar lite. Ska lägga på värme gel och sova med värme kudde. Men usch! Och jag som ska till stallet i morgon...lär ju inte kunna rida i det här skicket! *gråt*
Kram Jess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0