Loving lazy dayzzzz....

Haft en riktig slappe dag i dag! Tog sovmorgon och efter en dusch har jag fixat och donat här hemma, pluggat lite, tvättat och suttit på nätet. Underbart med lov! Hade inte tid att blogga igår. Hade fullt upp efter jobbet. Var tvungen att gå raka vägen till shopping centret och fixa present till min kompis. Klart att jag lämnade allt till sista minuten. =op Hade så klart inte den blekaste om vad jag skulle köpa heller! Slutade med nödlösning... ett present kort på Sportsgirl (klädaffär som är väldigt popular här borta). Och klart att jag vart helt 'ha galen' där inne! Såg ett par skinn leggings och ett par sjukt sexigt heta klackar! Båda var i lite dyraste laget dock och då jag redan handlat massa var jag tvungen att ge med mig, så fick nöja mig med leggingens. Tänkte att jag troligen får mer användning av dem än skorna. Utöver dem blev det lite nytt till jobb garderoben, då jag nu börjat jobba inom administration också. Då får man ju inte se ut hur som hellst. =os Postar lite bilder senare.
Gårdagen då... jo den var helt ok. Rätt chill och kul att träffa gamla jobb kompisar igen. Vi hade mycket 'gossip' att ta igen. Hade suttit fint med ett glas vin eller två, men då jag valde att köra dit fick jag snällt hålla mig till Red Bull. Alla hade klätt 'upp' sig i pyamas av olika de slag. Klantig som jag är glömde jag ju kameran! =o(
Nu blir det lite mera mys med popcorn framför Lyxfällan igen... har massa avsnitt att ta igen!
Kram Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0