Veckans shopping!

Ja så klart... efter plugget drog jag upp till shopping centret för att springa lite ärenden och så klart var jag ju tvungen att shoppa lite... blir ju helt ha galen när jag är där... tror jag får hålla mig borta därifrån! Hittade  bla ett underbart armband inne på favvo butiken Forever New! Hela butiken är full av vackra klänningar, acessoarer, väskor etc. Blir som ett barn i en godis butik där inne. Och nu när det snart är Melbourne cup (hästkapplöpningar som är en stor händelse här och alla klär upp sig med hattar, klänningar och kostymer), så finns det sjukt mycket fint! Skorna och småplocket köpte jag förra helgen... så gick inte helt crazy idag...lol
Kram Jess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0