Segt...

Har varit lite dåligt på bloggandet de senaste dagarna. Har haft fullt upp med plugg och jobb och har inte haft ork riktigt. Helgen har sprungit iväg. Kan inte tro att det redan är måndag i morgon! Neeeeeej! Tog en paus i pluggandet tidigare i dag och drog ner till stallet. Behövde krama om min lilla dam. ♥ Hon har gått så bra den senaste veckan... stolt mamma man är! Blir så lätt att jag fastnar i dressyrträsket och vill fortsätta harva när det går så bra nu... men vill ju inte att Cassie ska tröttna. Så beslutade att köra lättare uppvärmning och sedan hoppa lite. Tog bara lite lättare skutt över smått och bara hade roligt utan 'jobb'. Skulle ha ridit ut med en kompis men eftersom det blåste så tänkte vi att det nog var bäst att hålla oss hemma då hennes häst blir lite väl uppspelt ute när vädret är som det var idag.
Kram Jess ♥
Cassie idag... haha... ser ut som hon har ett öra. Vinterpälsen är på väg av så ser lite skruttig ut.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tyckte väl att det stått still lite väl länge här på bloggen ;)) Kul att du är tillbaka igen efter det lilla avbrottet :) Är själv lite i en svacka med bloggandet just nu. Vet inte om det kanske beror på att jag är så stressad över den där lägenheten. Huga!



Du, det ser ut som att det är ett ringpannband du har. Har jag rätt? I så fall; var har du köpt det?



Kramkram

2010-10-11 @ 22:08:00
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0