Plugg...plugg...

Tillbaka till skolan. Ha,ha...första gången jag faktiskt skriver ett inlägg så tidigt! Har annars alltid bråttom iväg så morgon blogg kommer inte hända ofta tyvärr... lol. Men spelar ju ingen större roll då folk hemma i Sverige troligen ligger och sover just nu ändå. Här är klockan nu 09:50. Dagens föreläsning är avklarad. Startade kl 08:00 i morse. Sitter nu på favvo cafét på campus och väntar på min frukost. Han inte äta innan jag drog i morse, som vanligt alltså! Jag kommer aldrig bli en morgon människa... tror nog att jag var född sen dessutom, alltid rush, rush med mig... lol! Så segt att kliva upp i morse... killen verkar alltid vara så förbaskat pigg och på bra morgon humör... jag är raka motsatsen! Tjurig tills jag kommer igång. Stackarn kom in med te för att få upp mig och kom in och dubbel kollade att jag inte somnat om... han känner mig väl. =0)
Gårdagen var inte speciellt spännande heller... efter plugget drog vi och storhandlade för att fylla på kylen och sedan vart det mera plugg, middag och lite tv tittande. Saknar min lilla häst så mycket just nu... vill inget hellre än att dra ner och rida och pyssla, men måste få klart allt plugg först. Ingen ridlektion idag då min instruktör är bortrest denna och nästa vecka. Har dock Sonja Johnson clinicen i helgen! =0) Nu kommer frukosten...ciao!
Kram Jess ♥







Innan föreläsningen började

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vad pluggar du till förresten? Kram

2010-10-20 @ 23:03:41
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0