Middag...

Är så lat av mig just nu... fick bli en Japanese take away till middag. Vill verkligen lära mig att laga mat men ibland känns det som att det är så sjukt tidsödande... och det tar verkligen emot när man kommer hem vid typ 7 på kvällen och är vrålhungrig och då ska ställa sig och laga mat... plus att jag inte har någon fantasi när det gäller matlagning... blir lite petig och måste vara lite sugen på något för att anstränga mig till att laga. Så trist när jag är själv mesta dels av tiden också, blir helt omotiverad. När killen kommer hem blir det vettig mat då han gillar att experimentera i köket. Kanske borde ta tag i mig själv och försöka planera lite bättre. Skulle bli en bra mycket hälsosammare diet då också. Lagade faktiskt fisk igår... med ungsstekt krydd potatis och lätt creme fraisch med gräslök... vart inte speciellt märkvärdigt, men det var ätbart. =0)
Kram Jess ♥



Teriyaki chicken och miso soup

Kommentarer
Postat av: Laila

oj så gott det ser ut :)

2010-10-12 @ 20:39:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0