Fullt upp...

Försov mig i morse! Fan! Missade min föreläsning som började 08:00 i morse. =0( Så jag spenderade förmiddagen med att plugga och pyssla hemma. Hade privat lektion kl 14, som gick riktigt bra. Till en början var hon en riktig kossa... visserligen störde hon sig förbaskat mycket på alla flugor (vilket jag också gjorde), så hon var motstridig och lite trög. Men efter första galoppen lossnade allt och hon gick på så bra. Red förvänd galopp och lekte lite med galoppombyten och ökningar. Vi har inte tränat så mycket på byten om jag ska vara ärlig. De första två bytena så bytte hon bara fram och det kändes riktigt skumt...ha,ha... efter det fick hon till det bättre och bytte till och med en gång innan jag gav hjälperna. Lilla loppan... hon är riktigt smart, ibland för smart för sitt eget bästa. =0)
Resten av dagen har gått åt till städning och matlagning. Lagade det sista jag hade kvar av fisken så blev en repris, Goldband snapper, ungs stekt kryddpotatis, creme fraiche med gräslök och en sallad. Magen är full och jag håller på att hamna i matkoma... suck... blir alltid så när jag ätit, orkar ingenting! Har fortfarande massor att göra... håller på att tvätta schabrak, linda upp lindor och har mera plugg att ta tag i... kanske får lov att bli en red bull igen... tyvärr.
Kram Jess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0