Finally... pure joy!

Äntligen har jag fått hämta hem bilen! Lycka! Och den ser ut som ny. De gjorde ett bra jobb och fälgarna gillar jag starkt! Var så lycklig när jag körde hem... vevade ner rutorna, drog på solglasögonen och höjde volymen på stereon... solsken och vind i håret... LOVE! Hoppas Jas kommer bli nöjd.
Har inte hunnit med så mycket mer idag... drog ner och pussade lite på lilla hästen och gav henne lite morötter. Fick avboka lektionen idag då jag inte hann med p.g.a. bilen. Får bli nästa vecka igen. Har spenderat kvällen med att tvätta schabrak och lindor och göra rent grejer som låg i bilen. Så inte så värst spännande dag...
Kram Jess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0