Dålig...

Mår inte alls bra idag. Började jobbet halv 7 och kände mig helt orkeslös, ont i halsen, huvudet och musklerna värkte så jag nästan blev tårögd. Försökte påpeka till chefen att jag inte mådde bra. Fick först till svar ett 'jaha'. Senare ett 'om det inte blir mycket att göra kan du kanske gå hem'. Tack för den. Hade en stammis som kom in och började småprata. Hans kommentar var typ ' vad du ser nere ut '. Jag som alltid brukar vara glad och prata på var inte alls på humör och fattade mig kort och sa sen att jag inte mådde bra. Chefen stod bredvid och när kunden sen gått vänder han sig till mig och säger, 'du kan ju i alla fall vara trevlig fast du är sjuk'! Jag bara bet mig i läppen och sa inget. Inombords kokade jag. Fy fan vilken okänslig idiot!!! Jag som annars alltid pratar och skämtar med kunder och jobbar på ordentligt. och den enstaka gången jag inte är som vanligt får man en sur kommentar! Och dessutom kommer det från min chef som är HELT värdelös på jobbet. Står bara och snackar med folk hela dagarna i ända och har noll koll på vad som borde prioriteras! Blir så förbannad! Borde kanske hitta ett annat jobb. Är så trött på min chef!
Hur som helst fick jag tillslut gå hem i alla fall. Åkte raka vägen hem och ringde läkaren. Fick en tid en timme senare. Diagnos: influensa... ja kul! Så hem med mera piller och bums i säng. Sov sen i typ 8 timmar. Har bara varit vaken ett par timmar nu. Mår fortfarande skit. =0( Har i alla fall en ursäkt att häva i mig glass... lindrar lite mot onda halsen. =0p
Kram Jess ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars liten! Skickar lite krya-på-dig-kramar till dig :)

2010-10-01 @ 22:58:39
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Haha xD. Jag vet måånga fuxar som är speciella. Har hört att rödhåriga kvinnor också har ett häftigt humör men det har jag ingen erfarenhet av xD

2010-10-02 @ 20:56:16
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 @ 21:16:11
URL: http://mekko.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Krya på dig!



Sv: Tack, kan säga att jag tog bild på den snyggaste knoppen ;-)

Ja, jag har visat bild på den där också så det är mycket möjligt =)

2010-10-03 @ 15:41:02
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0