Busy, busy...

Blev mycket att hinna med idag...efter att jag sovit alldeles för länge igen...jag är ju omöjlig på morgonen. Inge jobb idag, men en lektion - Design in Context. Drog sedan och betalade in det sista av termins avgiften till skolan... såååå skönt att det är klart och betalt för denna termin i alla fall. Efteråt pep jag iväg och fixade nya naglar (äntligen) och var ju tvungen att plocka med hem en plånbok, brun-utan-sol, och ett par skor jag gått och suktat efter så länge. =0) Har blivit lite besatt av Guess plånböcker. Visar shoppingen senare. Köpte med mig Japansk mat hem till middag... yummo! Så hungrig, har knappt hunnit äta på hela dagen. Nu blir det mat!
Kram Jess ♥




På lektion



Några av skolbyggnaderna på campus området. Har de flesta av mina lektioner i Arkitektur och Design byggnaden till höger. Universitets området är sjukt stort...



Blev lite kortare naglar denna gång. Inte i vägen lika mycket när jag rider och jobbar. Kör på akryl med french tipp och ett lager gel ovanpå, ger en fin hållbar lyster på nageln. Mina egna naglar var sjukt korta så tippen hamnade lite långt upp, men blir bättre när de växt ut lite mer.



Lokala japanese haket, de har den bästa Miso soppan!



Teriyaki chicken and rice box samt en seaweed salad!

Kram Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0