Bilder från igår...

Lite bilder från Universitetet jag inte hade tid att lägga upp igår...
Kram Jess ♥
Ambrosia café på campus
Nej...inte läsa bloggar nu... plugga var det...
Bruschetta till lunch... ibland måste man få skämma bort sig
Inge vidare på att ta bilder på mig själv... folk som passerade måste trott att jag var helt ego...lol
Så Australiensisk look på denna trädgård... gillar den röda sanden och 'öken växterna'
På väg till biblioteket. Byggnaden rakt fram.
Parken utanför där många gärna pluggar och latar sig under raster.
Skolbiblioteket
Ett av alla studie områden. Här sitter de flesta som gör grupparbeten etc.
En av alla dator områden. Glad att jag har min mac book dock, gillar inte att behöva köa för att få använda dator eller att behöva sitta i skolan varje gång man behöver researcha, plugga eller skriva arbeten. =0)
I en sådan här sal sitter jag just nu... skönt när man vill ha lugn och ro och slippa höra folks prat.

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Åh, vad fint det ser ut att vara! Var någonstans i Australien bor du och hur länge ska du stanna och har bott där? (Knäpp mening, jag vet, men jag orkar inte omformulera den ;))



Dina luncher ser alltid så fantastiskt goda ut!! Mmmmuumms! :P

KRAM

2010-10-20 @ 22:58:24
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0