Back to business...

Ok, varit lite torrt på bloggen igen... men killen har flugit in från jobbet så jag var iväg och hämtade upp honom från flygplatsen. Var tvungen att panik städa huset innan jag skulle hämta upp honom då jag varit lite seg på städfronten och har kläder och prylar liggandes över hela vardagsrummet! Målade ju om en bokhylla också, så tog ner allting och spred ut det i hela rummet... så ja...det var rätt stökigt. Hur som haver... back in business igen. Sitter just nu på ett café på campus... lektion om 2 timmar. Jason skulle iväg och fixa tintingen på bilrutorna så han släppte av mig här lite tidigare. Perfekt då jag har sjukt mycket plugga att ta igen. Blev en lunch och iskaffe först... nu ska jag bege mig till biblioteket. Behöver ha lugnt omkring mig för att kunna fokusera och få in det jag läser... blir annars att jag läser samma stycke om och om igen då tankar och fokus vandrar iväg till annat. Har kameran med mig, men glömde så klart sladden...och min mobil hemma! Grrr... ni får nöja er med en bild från skolans hemsida så länge...
Kram Jess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0