Mini spa...

Hade en pyssla-om-mig-själv dag i söndags då jag väl kommit hem efter dagens hästbravader. Kände mig smutsig, svettig och täckt av damm så lite extra attention var behövligt. Ett bad, en hårinpackning och en ansiktsmask senarer damp jag ned i soffan med en skål färsk mango och en Smirnoff Blood Orange drink i handen. Bra avslut på en varm och ansträngande dag. Provade den nya ansiktsmasken jag köpte här om dagen. 'Face Mask in a Cup'. En organisk lermask som kommer i pulverform i en kopp. Tillsätt vatten och rör om med tillhörande spattel och den är klar att använda. Finns i flera olika leror. Jag valde en rosa lera som ska verka återfuktande, tonande och lugnande för huden. Masken ska sitta på i 15 minuter. Kändes lite stel när den torkade men resultatet blev lent som en babyrumpa. Masken var snäppet dyrare än de vanliga som säljs i små påsar. Betyget blir 4 av 5. =0)
Kram Jess ♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0