Matproblem

Alltid samma visa med mig... vad fan ska man äta??? Hungrig som sjutton men inga idéer alls! Var tvungen att springa lite ärenden och stannade till i mataffären på vägen hem. Gick runt, runt med en tom korg och spanade hylla upp och hylla ned efter något jag var sugen på. Gav tillslut upp och plockade ned lite frukt och drog hem. Så ja... lunchen blir i alla fall hälsosam. Fruktfat med luft torkad prosciutto och en iskaffe. Någon som har bra tips på mat får gärna tipsa mig. En sak som är säker är att jag aldrig kommer att lyckas som kock i alla fall! =0p
Kram Jess ♥



Vattenmelon, mango, vindruvor och prosciutto i hängmattan.

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Men dock ser allt du gör så hiiimla gott ut...alltid!! :P

Här kommer en av mina enkla rätter. Svängs ihop på en kvart. Lätt som en plätt :)



http://fideliochenhorningen.onsugar.com/Snack-Recept-11168761

2010-11-03 @ 15:00:18
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0