And the winner is...

... 'Americain'... det var hästen som vann dagens stora lopp. En överraskande vinnare... så det blev alltså inte någon av favoriterna som kom först. Sjukt kul för mig som hade satsat på Americain bla. Hade 2 av mina 3 hästar som placerade sig i topp 3! Men då jag inte lade någon större summa så blev det tyvärr inga drömsummor tillbaka heller. Men ett par nya skor blev det i alla fall...ha,ha. Så nöjd blev jag ändå. Och fick i mig ett par glas skumpa också under dagen så kul hade jag! Önskar att alla dagar på jobbet kunde vara så här underhållande. =op Nästa gång ska jag dock se till att vara ledig och få ta del av festligheterna på riktigt sätt! =0) Har redan börjat planera Perth Cup...

Kram Jess ♥

Och en suddig mobilbild på mig. =op Hade inte tid att fixa något extravagant så fick bli ett tjusigt diadem. =0)

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Oooohh, grattis till vinsten!! Synd att du inte satsade mer pengar. Du kunde ju tjänat storkovan ;) Men skor är aldrig fel :) Kram

2010-11-03 @ 15:07:40
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0